سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مذاکرات ما با 5+1 از موضع عزّتمندانه است

عبادی

عبادی:

 

مذاکرات ما با 5+1 از موضع عزّتمندانه است

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات ما با 5+1 از موضع عزّتمندانه است و مجلس شورای اسلامی از مذاکره کنندگان کشورمان، حمایت می کند.

 

به گزارش balakooh. ؛ حجه الاسلام و المسلمین عبادی در هفتمین یادواره 43 ورزشکار شهید خراسان جنوبی که در محل سالن ورزشی شهیدین قاسمی برگزار شد؛ با بیان اینکه انقلاب ما برخواسته از شعار "هیهات من الذله" است اظهار کرد: مذاکرات ما با 5+1 از موضع عزّتمندانه است و مجلس شورای اسلامی از مذاکره کنندگان کشورمان، حمایت می کند.

وی افزود: تیم ایرانی وارد جنگ دیپلماتیک با تمام دنیا شدند اما حاضر نشدند تن به ذلّت دهند.

نماینده مردم شهرستاهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر قومی که به دنبال عزّت است، از امام حسین علیه السلام الگو می گیرد تصریح کرد: امام حسین علیه السلام به انسان شخصیّت و عزّت داد؛ به همین دلیل بسیاری از قیام های جهان از امام حسین علیه السلام الگو گرفته است.

حجه الاسلام و المسلمین عبادی خاطرنشان کرد: هرکس به دنبال عزّت است؛ همه عزّت دست خداست و هرکس بخواهد به خدا برسد، این از راه ولایت ممکن است.

وی اذعان داشت: شهدای ورزشکار ما، به امام حسین علیه السلام اقتدا کردند.

نماینده مردم شهرستاهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به بیان استعدادهای انسان پرداخت و گفت: بشر در دوران معاصر، دو استعداد هنرمندی و دانشمند بودن را خوب تربیت کرده است امّا یک استعداد هست که فراموش کرده است.

حجه الاسلام و المسلمین عبادی افزود: این استعداد که مهمتر می باشد؛ استعداد معنوی انسان است که اگر پرورش پیدا کند، امام حسین علیه السلام از آن بیرون می آید که می شود "إنَّ الحُسَین مِصباحُ الهُدی وَ السَفینه النَجاه" .

وی با بیان اینکه انسان از استعداد معنوی، دریایی از علوم به دست می آورد اظهار کرد: بسیاری از علوم اکتسابی نیستند بلکه از طریق استعداد معنوی به دست می آید که علم بدون استعداد معنوی، دانشمند خطرناکی را می سازد.



[ سه شنبه 92/8/21 ] [ 9:40 صبح ] [ mf ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه